Helpdesk

Trenger du hjelp med produkter eller systemer som Alcadon distribuerer, send en e-post til vår helpdek ved å klikke på "send e-post" under. Husk å sende nøyaktiv beskrivelse av problemet og produktet, samt legg ved evt nødvendige filer eller annet for at vi skal kunne hjelpe deg raskere. Vår helpdesk tjeneste er for våre forhandlere og sluttbrukere skal henvende seg til den forhandler de kjøpte produktet fra.

Send e-post

Retur av varer

For å søke om retur av varer som er feilbestilt, feillevert eller av andre grunner ønskes å returneres, send en e-post til vår salgsavdeling ved å klikke på "send forespørsel" under. Henvis til ordrenummer og vare det gjelder og grunnen til returønsket..

Send forespørsel

Programvare - Firmware - Nyhetsbrev

Trenger du ny programvare til produkter vi selger, finner du de fleste på våre websider for brukerstøtte. Her kan du også melde deg på nyhetsbrev av teknisk art for de produkter og systemer vi tilbyr det for. Du finner også noen videoer der som viser bruk og oppsett av produkter. Klikk på linken under for å komme dit.


Brukestøtte

Reparasjon 

For å få reparasjon på et produkt kjøpt fra Alcadon kan du registrere en forespørsel ved å klikke på "send forespørsel" under. Du vil få en e-post tilbake som beskriver hvordan du går frem for at vi skal kunne hjelpe deg med dette.



Send forespørsel

Pris og info på produkt

For å be om pris eller utvidet informasjon på produkt eller system som selges fra Alcadon, kan du trykke på "Be om pris" under. Husk at du finner datablad på de fleste produkter vi tilbyr ved å gå inn på produktet her på sidene våre og se under "Produktdatablad". Er du ikke kunde hos Alcadon, kan du søke om å bli det ved å velge "LOGG INN" på disse sidene og deretter velge "Registrer meg som ny kunde".


Be om pris

Fjernstyrning av PC 

Ved å klikke på knappen under og kjøre programmet som lastes ned, kan vi fjernstyre PC'en din. Dette bruker vi når det er avtalt med deg og for å bedre brukerstøtten. Du må godkjenne vår tilkobling før vi kan fjernstyre din PC, så dette kan ikke misbrukes av oss eller andre på internett.

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.